Channel Manager-reserveringen
Reserveringen beheren
- Ik krijg een foutmelding bij een reservering, wat moet ik doen? (Alleen in geval van koppeling met OHDCS)
- Waarom zie ik verschillende tijdstippen op mijn reserveringen?
- Waarom ontvang ik (geen) reserveringen per e-mail van Booking.com?
- Waar vind ik een overzicht van mijn reserveringen?
- Waarom worden de reserveringsgegevens weergegeven als A****** B******?
- Ik kan de reserveringen die ik heb ontvangen voordat ik live ging met de channel manager niet vinden.
- Hoe kan ik een reservering afdrukken?
- Wat is een opmerking die vaak in een reservering voorkomt?
- Mijn reservering is niet afgeleverd, kan SmartHOTEL mij helpen?
Creditcardgegevens ophalen
- Hoe kan ik de creditcardgegevens van een reservering opvragen?
- Kan ik de creditcardgegevens gemakkelijk opslaan?
- Kan SmartHOTEL verloren creditcardgegevens terughalen?
- Ik heb geen verificatiecode van de vault ontvangen...
- Tot wanneer kan ik de creditcardgegevens controleren?
- Ik kan de creditcardgegevens van de reservering niet zien.
Modificaties & annuleringen
- Kan ik een reservering in het Extranet annuleren?
- Ik heb een reservering ontvangen zonder gegevens van de gast of met de mededeling ''De oorspronkelijke reservering kon niet worden gevonden'', waarom is dit?
- Kan ik een reservering in het Extranet wijzigen?
- Wat gebeurt er met mijn beschikbaarheid als een kamer wordt geannuleerd?