Hoe wijzig ik handmatig de beschikbaarheid?

Wanneer je een koppeling met een PMS hebt, hoef je in de meeste gevallen alleen nog in noodgevallen handmatige wijzigingen aan te brengen. Wanneer je de Channel Manager als standalone gebruikt, wijzig je altijd handmatig de data.

In het geval dat je een PMS-koppeling hebt, let op: Eventuele handmatige wijzigingen die binnen het extranet worden aangebracht, kunnen worden overschreven door berichten die worden geüpload vanaf de gekoppelde PMS. Daarom is het raadzaam om alleen handmatige wijzigingen aan te brengen als je acute problemen hebt met de interface. Alle handmatige wijzigingen worden gelogd, en je bent zelf verantwoordelijk voor alle handmatig aangebrachte wijzigingen.

 

Handmatig beschikbaarheid wijzigen

 

De stappen die je doorloopt zijn als volgt:

  1. Ga naar `Prijzen & Beschikbaarheid` in het linker menu.
  2. Klik op de datum waarvan je de beschikbaarheid wilt wijzigen.
  3. Pas (indien nodig) het datumbereik aan.
  4. Pas (indien nodig) de selectie van de dagen van de week aan.
  5. Pas de beschikbaarheid aan.
  6. Klik op de knop 'Opslaan'.

 

Let op: We raden het niet aan om meerdere wijzigingen tegelijkertijd in het pop-up scherm aan te brengen (prijzen, restricties en beschikbaarheid). Pas per wijziging één onderdeel aan.

 

Gerelateerde artikelen: