Ik heb een reservering ontvangen zonder gegevens van de gast of met de mededeling ''De oorspronkelijke reservering kon niet worden gevonden'', waarom is dit?

De aankomstdatum geeft het jaar 1900 of 0001 aan, er staat geen extra informatie in de reservering, of je weet niet wat de oorspronkelijke reservering is.

Als je de reservering in de channel manager controleert, zie je het volgende bericht in de opmerking: ''Let op: de oorspronkelijke reservering kon niet worden gevonden'' of "Let op: de oorspronkelijke boekingsgegevens zijn niet beschikbaar".

Meestal betekenen dit soort berichten dat de oorspronkelijke reservering niet in de channel manager staat, zodat de annulering of wijziging niet kan worden gekoppeld aan een reservering in het systeem. In deze gevallen moet je er rekening mee houden dat de beschikbaarheid niet wordt geüpdatet en zul je dit handmatig moeten doen.

Voorbeeld 1 (notificatie van reservering ontvangen per e-mail)

Reservation 1

Voorbeeld 2 (reserveringsoverzicht in de channel manager)

Reservation 2