Het is nu mogelijk om veelgestelde vragen (FAQ) op een gestructureerde manier weer te geven op de Hotelwebsite. Door bondige vragen en antwoorden, is de website overzichtelijker voor gasten en is de website beter geoptimaliseerd voor zoekmachines.
Het is nu mogelijk om veelgestelde vragen (FAQ) op een gestructureerde manier weer te geven op de Hotelwebsite. Door bondige vragen en antwoorden, is de website overzichtelijker voor gasten en is de website beter geoptimaliseerd voor zoekmachines zoals Google.
Een bestaande FAQ aanpassen
Er staan 5 automatisch gegenereerde FAQ op de homepage van uw website.Deze kunt u op de volgende manier aanpassen:
- Klik in uw CMS op “Pages”.
- Klik op de homepage. Die is te herkennen aan de ster voor de naam.
- Klik op het content item met de Layout die ‘FAQ’ heet.
- Hier kunt u de titel aanpassen en de inhoud van de vragen en antwoorden aanpassen. Druk op een van de vragen om deze te bewerken.
- Of druk op “Add FAQ” om een nieuwe toe te voegen.
Een nieuw blok FAQ toevoegen op een pagina
Als het FAQ content item nog niet op een pagina staat, of als u meerdere FAQ-secties wilt toevoegen op een pagina, kunt u een nieuw FAQ content item toevoegen:- Klik in het CMS op “Pages”.
- Klik op de de pagina waar u de FAQ wilt toevoegen.
- Klik rechtsboven op “Add content”.
- Kies bij ‘Layout’ de optie ‘FAQ’.
- Vul een titel in en sla het content item op.
- Ga daarna terug naar het content item wat net aangemaakt is. Klik hiervoor op het content item met de Layout die ‘FAQ’ heet.
- Voeg daarna vragen en antwoorden toe door op “Add FAQ” te drukken.
Vragen? Indien u nog vragen heeft over het aanpassen of toevoegen van een FAQ in uw CMS, neem dan contact op met ons supportteam door een nieuw supportverzoek in te dienen.