Wat is 'Auto-Replenishment'?

Je hoort het supportteam misschien wel eens praten over een functionaliteit in de channel manager die ''Auto-Replenishment'' heet, maar wat doet het? We leggen het je uit!

Auto-replenishment is de instelling die bepaalt hoe de channel manager annuleringen behandelt. In SmartHOTEL kan je kiezen tussen twee instellingen om er zeker van te zijn dat de beschikbaarheid in Booking.com / Expedia en SmartHOTEL hetzelfde is nadat de annulering is opgehaald door de channel manager.

 

Auto-replenishment instellingen:

  • AAN: Wanneer er een annulering binnenkomt in SmartHOTEL wordt de beschikbaarheid naar boven bijgesteld. De aangepaste beschikbaarheid wordt verstuurd naar alle boekingssites.
  • UIT: Wanneer er een annulering binnenkomt in SmartHOTEL veranderen wij de beschikbaarheid niet. De beschikbaarheid van voor de annulering wordt nogmaals verstuurd naar alle boekingssites.

 

Gerelateerde artikelen: