Voor het opvragen van creditcardgegevens heeft u een geverifieerd gebruikersaccount nodig. Maar hoe kunt u controleren of uw account geverifieerd is? Volg de onderstaande stappen om erachter te komen of uw gebruikersaccount is geverifieerd.
Let er op dat u zelf verantwoordelijk bent voor wie wel/niet toegang heeft tot de Vault. SmartHOTEL is niet verantwoordelijk voor de toebedeling van het verificatie proces en de Vault gebruikers.
Stap 1: Log in op het extranet met uw gebruikersaccount.
Log in op het extranet van SmartHOTEL. Klik na het inloggen op uw accountnaam (profiel) in de linkerbovenhoek.
Stap 2: Controleer of uw account is geverifieerd
Staat er een ”Geverifieerd” in het groen achter uw e-mailadres? Dan is uw account te gebruiken. Als u dit niet ziet, dient u de volgende stappen te volgen.
Stap 3: Controleer uw gebruikersaccount
Vul uw e-mail adres in en druk op de ”verifieer” knop.
U ziet een pop-up die vraagt of u al een verificatiecode hebt. U heeft deze nog niet,u ontvangt deze door op de ”stuur code” knop te drukken.
Stap 4: Ga naar uw e-mailaccount (Outlook / Gmail / anderen)
Ga naar uw e-mailaccount en controleer de inkomende e-mails. U vindt een e-mail van SmartHOTEL in uw inbox met een code erin. Kopieer/plak deze code.
Zie je de e-mail niet? Controleer dan ook uw spam/junk inbox.
Stap 5: Voer de code in het extranet in
Voer de code in het extranet in en druk op de knop ”Controleer mijn e-mailadres”. Het volgende wat u ziet is een ”verificatie geslaagd” pop-up.
Stap 6: Uw gebruikersaccount is nu geverifieerd
Als u nu uw account controleert, ziet u een vinkje en ”geverifieerd” achter uw e-mailadres. U kunt nu creditcardgegevens ophalen met dit account.
Houd er rekening mee dat SmartHOTEL niet verantwoordelijk is voor de manier waarop het hotel de creditcardgegevens opslaat na het ophalen. Wij raden u aan onze veiligheidspagina te raadplegen voor meer informatie.
Gerelateerde artikelen:
- Ik heb geen verificatiecode van de vault ontvangen...
- Hoe kan ik de creditcardgegevens van een reservering opvragen?
- Kan ik de creditcardgegevens gemakkelijk opslaan?
- Kan SmartHOTEL verloren creditcardgegevens terughalen?
- Tot wanneer kan ik de creditcardgegevens controleren?
- Ik kan de creditcardgegevens van de reservering niet zien.